FogyiFegyelem

Könnyítő szabály

2023. augusztus 07. 09:12 - Wailele

Vicces, mert pont az előző bejegyzésnek a "vissza az edzéshez" címet adtam, ehhez képest pont tegnap elhagytam. Nem elmaradt, hanem szándékosan döntöttem így.  Sok volt a munka, szívesen csináltam, nem akartam abbahagyni. Mivel egy klasszikus fogyókúra megelégszik heti 3 edzéssel, úgy döntöttem, hogy bár továbbra is a mindennapi mozgás a kitűzött cél (a szokás kialakításának okán), a lépcsőt csak akkor viszem lefelé, ha a harmadik kihagyott nap lenne.

Tegnapelőtt is mondjuk nem volt valami nagy edzés (steppad, kis súlyzós köredzés-félével), de mivel a karika most már mindennap elvárás, így összesen kijött 20 perc. A hasprogram 18.

Szombaton az étkezésem könnyen számolható volt, megfőztem a kedvenc sült paprikás-olivabogyós túrós tésztámat, azt osztottam el a napra. Tegnap zöldbabfőzelék volt, bár szívem szerint vagy pestos vagy spenótos tésztát főztem volna, de szerencsésebbnek tartom váltogatni. Úgyhogy jó nagy adag zöldbabfőzeléket főztem (mára is maradt), pirítóssal ettem, és mivel nem volt nagy nasizás napközben, estére rengeteg kalóriám maradt, úgyhogy mézes-fokhagymás pirítóst ettem, tejjel.

Mostanában mindennap csináltam egy dalgonát, 100 kalóriás nasi, jólesett.

Ma végre süt a nap, és bár lehet, hogy ma még nem megyek sétálni, gondolom, még mindig nagy lehet a sár, de talán holnap mehetek már. Ez lenne most a kedvenc edzéstípusom :D Viszont megvettem és letöltöttem a napokban említett edzés-anyagot, megvan nekem kalózverzióban, de elég gagyi és macerás minőségben.

Ma sűrű nap lesz, de főzni nem kell, igyekszem jól haladni, és szívesen, viszonylag időben tornázni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr6418187599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása