FogyiFegyelem

Észnél enni

2023. július 07. 22:17 - Wailele

Ma összevissza nap volt, mindig kellett valakire várni, a postásra reggel, addig kint dolgoztam az udvaron, hogy meglássam, meg hogy utána azt csinálhassam, amit miatta nem lehet (videók), mire elment, és mindenki, akire várni kellett, megint nagyin éhes voltam, és fellázadtam, mert annyira nincs most időm-türelmem főzőcskézni. Végül rendeltem két menüt, és meg fogom őket enni a következő napokban (ma és holnap), de csülkös bableves van meg rántott gomba, szóval a számolással észnél kell lenni.

A gomba magában 40 kalória, de olajban sütve 140-nek számoltam, a bableves zsíros, bár kiszedtem belőle a zsíros cafatokat. Mindegy, nagyon éhes voltam már este fél hétkor, de kihúztam két cikória kávéval.

Szerintem holnap azért főzök egy gyors zöldborsó főzeléket, hogy azért valami tartalmas is jusson....

Edzés két óra kerítés-drótkefézés, és már 23 a hasprogram.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr6118162436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása