FogyiFegyelem

Újra motiváltan

2023. július 31. 22:54 - Wailele

Majdnem egész júliusban nem írtam, nagyon sűrű volt ez a hónap. A lakást, a kertet rendeztem, aztán itt voltak a gyerekek, most meg próbálom magam utolérni.

Az is igaz, hogy bár megtettem majdnem mindig majdnem mindent (kivéve azt a pár napot, amikor itt voltak Gergőék), a figyelmem nem nagyon volt ott, igazából csak csináltam gépiesen. Igazából persze megmaradt, miért fontos, de egy csomó célom - ezt csak most fogom fel - elveszett. Az éneklés, a sminkes játék...

Erre pedig most kaptam megoldást. Ez sem tudatosodott, hogy az egyik célom csak elméleti volt. Hogy tudniillik, majd bármi ruhát fel- és megvehetek, mert minden jól áll. Ugyanis, ez bár igaz, egyelőre az, hogy én ész nélkül vásárolgassak, anyagilag nem annyira biztosított, szóval a ruhák még egy darabig lehet, hogy a prioritási lista végén lennének akkor is, ha most rögtön elengedne 20 kiló. Nézegettem persze a Bonprix katalógust, de tudtam, hogy nem csak a kilók tartanak távol a vásárlástól.

Most viszont képbe jött a Shein. Eddig is dobált vele az Univerzum, de nem hittem neki, mert azt gondoltam, csupa gagyi cucc, és még a méret is irtó kockázatos. Na erre kiderült, hogy oké, nem Chanell meg Dior, de azért hordhatók, és két forrásból is jött az üzenet, hogy igenis a méret viszonylag biztonságosan belőhető, és hogy TÉNYLEG nagyon olcsó. Van annyira, hogy pár hónap alatt az egész ruhatáram lecserélhető, felújítható belőle.

Úgyhogy gyorsan letöltöttem az alkalmazást, és a telefon elejére is kitettem, kávé mellé. Ez igazán motivál, meg persze az is, hogy alig 6,5 kiló választ el a fitnesz játékomtól (ja, egy kicsit visszacsúsztam a bulizás miatt). De ez még így is tartható a névnapomra. Ami pedig még fontosabb: azzal, hogy ilyen közel került, hogy menő csini ruhákat vehetek, bizony a biznisz-motivációm is erős lett megint. Ez is csak most tudatosodott, hogy a sminkes motivációval ez is elveszett.

Holnap mérős nap, persze megint nem ideálisak a körülmények, de már nem érdekel :) Legalább pont augusztus elseje.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr4318183451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása