FogyiFegyelem

Hasizom-kihívás felkészülés ON

2023. június 07. 22:23 - Wailele

Ma fél nyolckor keltem (a szokásos negyed hét helyett). Valahogy vissza akarom állítani magam, mert mindig aludni kell délután, akkor persze nehezen alszom el este, ettől persze túl korai a negyed hét, ezért aludni kell délután, akkor persze nehezen alszom el este.... És mivel a koffeint épp csökkentem, a kávé most nem játszik, és különben sem az a megoldás. Többet kell aludni, ez a fogyás ára, ennyi. 

Találtam csomó néhány perces hasprogram videót, kiválasztottam négyet, asszem a következő napokban hasporgram helyett ezeket fogom felváltva megcsinálni. Ma egy BodyJam táncos videót csináltam, és utána az egyik kis 3,5 perces hasizmosat. Ma éreztem először azt, hogy na igen, edzek. És ez most jó érzés volt. Egyébként ezek a Lesmills féle videók tehetnek róla, hogy félek a táncszőnyegtől. Mert ezekben igazából táncolok - kicsit vicces lehet, hogy egy ötvenes kövér nő hip-hop táncot nyomat, de én nagyon menőnek érzem magam közben :) És attól tartok, hogy a táncszőnyegen lábamat-ide-oda-teszegetés csalódás lenne. Egyébként most, hogy egyre jobban felveszem a tornázás, az igazi tornázás fonalát, egyre kevésbé vágyom rá, akkor már inkább kivárom a RingFit Adventure-t.

Biztos furán hangzik, de a mérföldkő ruhám egy ÖV. Van egy övem, ami éppen nem ér körbe, azaz reggel be tudom csatolni, de nemigen ülnék le benne, és nyilván még csúnyán kibuggyannék körülötte. Viszont van egy csomó most-jó-bő felsőm, amiket még egy ideig hordhatok övvel, amikor már amúgy túl nagyok lesznek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr2818141112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása