FogyiFegyelem

Titkok tárulnak fel...

2023. június 11. 22:53 - Wailele

Asszem nem veszek több kekszet. Semmi gond vele, ott van, nem csábít, nem eszem többet, napi két kávéhoz 3-3 db. De olyan extra cukor, ami visz a cukorspirálba. Amellett, hogy függővé tesz, megbolondítja a vércukorszintet, azaz gyakrabban vagy indokolatlanul vagyok éhes miatta. Ezt a másfél csomagnyit már megeszem, de utána vagy teljes kiőrlésűt veszek hozzáadott cukor nélkül, vagy csinálok olyan banános-zabpelyhes meg ilyen-olyan kekszeket. Vagy elengedem.

Ma reggel viseltem a célövemet, csak úgy itthon. Egész jó volt, míg le nem ültem :P

Megpróbáltam ma is a fekvőtámaszt, megvan a 6, de ha emelni akarom, kicsit erre is oda kell figyelni, nem elég csak néha teszt-jelleggel...

A mai edzés 17 perc BodyJam, 5 perc hasizom, videóra. De nem igazán volt értékelhető, amit műveltem, sikerült a legnehezebb fajtát kiválasztani, a fekvőtámaszból indítottakat. Nem is fogom ezt csinálni most a felkészülés alatt, mert csak könnyített verzióban tudtam végigcsinálni, ami önmagában nem lenne baj ezen a szinten, de nem biztos, hogy olyan könnyítést csináltam, ami még azért fejleszt, szóval jobb lesz olyat választani, amit meg tudok csinálni, csak mondjuk kevesebbet.

Az evés nem volt vérprofi, nem volt kedvem időt szánni az ebédre, úgyhogy hagymás tojás volt kenyérrel, de tudtam, hogy megengedhetem magamnak, mert vacsorára zöldséglevest főztem, és abból majdnem akármennyit lehet enni. Annál mindenesetre nehéz lett volna többet enni, amennyit szabad volt :P Úgyhogy van holnapra is ebédem :D

Az alvással továbbra is gondjaim vannak, és most, hogy jobban figyelek rá, megértettem, miért. Egyszerűen nincs türelmem aludni. addig halogatom, ameddig csak lehet, reggel meg felkelek időben, és a testem időnként egyszerűen leállít. Csak most, hogy kevesebb energiát kap a diéta és a mozgás miatt, erőszakosabban és gyakrabban teszi, mint máskor. Ettől lett feltűnő.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr10018144164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása