FogyiFegyelem

Vissza az edzéshez

2023. augusztus 06. 16:58 - Wailele

Már júliusban téma volt, hogy ideje lenne a "rendes" edzéseknek, csak az a hónap nem volt erre alkalmas. De tény, úgy értem, nem friss felismerés, hogy az igazi edzők programjai sokkal hatékonyabbak, mint a YT-on random megcsinált edzések. Ez a hónap viszont még sűrűn indult, és már az is nagy előrelépés, hogy nagyokat gyalogoltam az elmúlt napokban. De most esett az eső, mikor menni akartam, random videóhoz meg nem volt kedvem. 

Úgyhogy előkotortam a régi edzős dvd-imet, Péntek Enikő, Béres Alexandra, Cindy Crawford. Tegnap a Zóna Light-ot csináltam 20 percig, plusz Hasprogram 18. Tényleg kíméletes, már nem is emlékeztem rá. Most elméletileg megrendeltem (azaz kifizettem, de még nem kaptam meg), hogy ne kelljen kínlódni - kicsit fura formátumban van meg nekem.

Gyakran nézegetem a Shein-t :D

A kaja egyszerű volt ma: paprikás krumplit csináltam, hogy uborkasalátát ehessek, de estére más volt, hogy ma ne kelljen főzni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr5518186365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása