FogyiFegyelem

Nehéz volt a nap, de legalább eredmény van :)

2023. június 06. 22:17 - Wailele

Hú, de sok minden történt hirtelen!

  1. Beleegyeztem, hogy jelentkezek a háromhetes mozgás-kihívásra, lehet jógázni, az meg rámfér. Ez megoldaná a tegnap emlegetett szokás-problémát, mert ha fix edzés van, azt betehetem fix időpontra, három hét alatt kialakulgat valami szokásféle, talán utána könnyebb lesz.
  2. Eldöntöttem, hogy nem veszek most táncszőnyeget, mert mire ideérne, utána egy hét múlva kezdődik a kihívás, ami három hét, tehát leghamarabb 5 hét múlva lenne aktuális. Addigra sok minden kiderül (anyagilag is, meg hogy egyáltalán szükség van-e rá).
  3. Viszont helyette rendeltem egy kerti napozó széket. A hátsó kertben most már látszanak a lehetőségek, szuper lenne (lesz majd!) ott olvasni, kötni. Ahhoz viszont még sokat kell dolgozni, a fárasztóféle kerti munkát (bozótos irtás, kis fák kivágása stb), amit ugye a kihívás  edzése MELLETT kell csinálni, és KELL csinálni, ha akarom ezen a nyáron élvezni.
  4. Kiderült, hogy a kihívás csak két hét, de most már mindegy :D Majd rábeszélem Edinát, hogy csináljuk egy héttel tovább :P
  5. És nem is lehet választani a jógát, hanem vannak edzéses napok ÉS jógás napok. 
  6. Viszont akkor úgy döntöttem, hogy arra használom ezt az időt, hogy a legjobb képességem szerint igenis megcsinálom a gyakorlatokat. Rám fér az erősödés. Legfeljebb a hasprogramot hanyagolom ezalatt.

A mai edzés a kert volt, igaz, hulahoppoztam is 10 percet. Voltak kétségeim, hogy elég intenzív-e mozgásnak a kerti munka, de miután csurgott a szemembe az izzadság folyamatosan (nem volt meleg), és lihegtem, és különben is minimum 45-60 perc volt, belenyugodtam. Hasprogram 17.

A kaja nehéz volt ma. Valami franciasalátafélét ettem, direkt vettem light majonézt. Anyám gezemicének hívná, mert mindent beleszórtam, főtt tojást, és három kis csibefasírt maradt, azt is, csak a lilahagyma hiányzott belőle (vennem kell, mert itt van a saláta időszak, és az mindenbe jó). Minden rendben volt estig, amikor rosszullevősen lettem éhes, és akkor voltam 1.770 kalóriánál. Úgyhogy ettem pár falatot (120 kalória). Szerintem ez még nekem belefér az éppenhogy-de-még-fogyok kategóriába, a szokáslistámban nem pipáltam ki, de a lépcsőt felfelé húztam.

Gondolkodom rajta, hogy ha 19-én belekezdek egy (számomra) intenzív hasizmokra kihegyezett kihívásba, akkor kicsit előre kellene erősíteni. Majdnem két hetem van, az elég is lenne. Majd nézek valamit.

Ja, és a léééényeg, majdnem kimaradt :)

0606.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8718140168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása