FogyiFegyelem

Nem tetszik.

2023. június 23. 22:49 - Wailele

Ma is mérős nap volt, nem tetszett az eredmény, nem is töltök táblázatot, csak mondom, hogy 87,9 kg volt, ami ugye 60 dekával több, mint a keddi az előző hivatalos érték. 

  1. először is nem szabad(na) 60 vacak dekán izgulni, teljesen normális (lenne) ennyi ingadozás, és az előző hetihez képest még így is kevesebb
  2. másodszor kedden pont volt egy rontott napom ( a múlt héten meg kettő), szóval talán nem kellene csodálkozni..

És mégis, most először érintett rosszul érzelmileg, amit láttam. Pedig máskor is volt már, hogy nem tetszett, de nem esett rosszul, csak most először ebben a ciklusban. Mindegy.

Cserébe aludtam sokat, pedig azt hittem, más utolértem magam, de úgy látszik, az elmúlt hét hajrája még nem futott ki.

Más hasznosat se csináltam, a kertet se rendeztem, de edzésnek megcsináltam a kihívás majdnem teljes videóját, csak 4 percet passzoltam.

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr6118152564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása