FogyiFegyelem

Könnyű nap keksszel

2023. június 01. 22:44 - Wailele

Vettem kekszet, tudod, amiről beszéltem, kávé mellé. Ha megvéd az olyan napoktól, mint a keddi, akkor megéri. Ha nem, akkor nem csinálom. Talán nem lesz veszélyes szokás, hiszen csak kétszer fogok enni a kávéhoz, és több kávét iszom egy nap (cikóriát!!).

A mai nap könnyebb volt kicsit. Számoltam a kalóriát, de inkább csak úgy, hogy kiszámoltam reggel, hogy amit meg akarok enni, az mennyi kalória, és azt ettem meg. (Zöldségleves, kukorica, csibefasírt.) Szerintem le fogom tenni a telefonos applikációt. Az akkor kellett, mikor máshol is ettem, de most itthon vagyok, felesleges, és túl macerás. Itthon elég a füzet, amit a konyhában használok főzéskor-számolásra.

A mozgás kerti munka volt ma, nem valami megerőltető, de a tegnapi nap után elég volt. 15 hasprogram és 5 (!!!) fekvőtámasz. A híddal még nem próbálkozom, de a fekvőtámasz ebben is segíteni fog, hiszen erősebb lesz a vállam meg a karom.

Holnap mérés :P

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr6218136966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása