FogyiFegyelem

Visszatérés

2023. július 03. 21:44 - Wailele

Na visszatérek az adminisztrációhoz, nagyon elhanyagoltam most a kendő kötés miatt, sőt, az edzés is elmaradt tegnap-tegnapelőtt, szóval a júliust két mínusz lépcsővel kezdtem. De enni jól ettem.

Most viszont elveszítettem (elcsesztem) egy hetet a ház és a kert körül, úgyhogy azt hiszem 25-ig ez lesz az edzés minden nap. Ma másfél órát tologattam a fűnyírót, vagyis ebben egy kis rózsametszés is benne volt, mondjuk negyed óra. Hasprogram 21.

Ma csak 1.450 kalóriát számoltam, de lehet, hogy rosszul, úgyhogy ma már inkább nem eszem többet, egy nap miatt nem lesz bajom. Egyébként brokkolikrémleves volt icipici kenyérrel meg üres paprikáskrumpli uborkasalátával, szóval nem lenne meglepő, ha így lenne se.

Ja, egyébként az eredmények is jók, 86,7-86,9 között vagyok reggelente.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr4918159224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása