FogyiFegyelem

Kaja-fókusz

2023. június 12. 21:45 - Wailele

Ügyes voltam ma, és megint könnyen megy. Azért valami mégiscsak van ebben a keksz megelőzésdiben, mert ma rádöbbentem, hogy nem azon jár az eszem, hogy melyik édesség-pótlékomat kellene bevetni. Viszont azt is megfigyeltem, hogy folyamatosan az evésen jár az eszem. Mikor fogok, mit fogok, mit kéne, mikor lehet, mennyit lehet... Ennek egy része egyébként szükségszerű, hiszen nyilván jobban oda kell figyelni, tudatosnak kell lenni, de azért mégis! Remélem, egy része azért el fog múlni idővel.

Ma jó volt, mert tudtam, hogy ott a rengeteg zöldségleves, ami alig-kalória, szóval lehet (kell) kicsit sűrűbb valami más. Tojáspörköltre esett a választásom - énnemtommivan, elképesztően kívánom a tojást, tegnap hatot ettem, ma hetet. De kicsit elrontottam, mert a vízbe, amit feltettem, nem fért 10, csak 7, ami két evésre kevés (nem érdemes megtartani holnapra), egy evésre sok. Végül is ebédre-korai uzsonnára fogyott el, főtt krumplit csináltam hozzá (zöldborsós rizst kívántam, de türelmem se volt már, meg kalóriakeret se nagyon...) Szóval jó sok kalória volt már bennem estére, pedig a délutáni kávéhoz elfelejtettem kekszet enni. Terveztem, de elmaradt.

Végül vacsorára shake-et ittam, meg egy cikóriakávét, osztjóvanaz. 1.740 kalória. Viszont így megmaradt a rengeteg zöldségleves. Szerintem holnap csinálok egy tejberizst :P

A mozgás 2,5 óra a kertben, volt benne favágás, meg fűnyírás, meg két talicskát pakoltam meg a kigyomlált-kapált gazzal-földdel, szóval igen, ez edzés volt, meg egy 8 perces hasizmos videót csináltam végig. Ezek is betettek egy csomó planket, már bocs, de én még csak 17 másodpercnél tartottam, szóval 3 percet én inkább csak női fekvőtámasz kiindulóhelyzetben tudok, de hát így kezdődik...

Holnap mérés. Nagyon kíváncsi vagyok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr818145320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása