FogyiFegyelem

Igazi eredmény

2023. június 21. 23:37 - Wailele

Jesszus, nagyon régen írtam. Rosszabb, hogy máshol sem mindig tudtam rendesen vezetni a dolgokat, például a mozgást, de most ezen már nem bánkódom, úgysem tudok rajta segíteni. Volt néhány elrontott nap is, de azért sikerült a 80 % fölött maradni, szóval a nagy átlagban azért ment minden jól.

Van azért eredmény, kedden volt hivatalos mérés - bár ez is nehéz volt az elmúlt napokban, mert összevissza aludtam -, és picike eredmény így is volt:

0620.jpg

A 20. lépcsőfokon vagyok.

De az igazi eredmény ma volt, és ez mindennél fontosabb. Mentem boltba. Már ez is fontos, ugyanis volt két hét, amikor nem vásároltam semmit, szép lassan feléltem, ami itthon volt. Hétfőn lefutottam a helyi boltba, de hát ott a választék is kisebb, az árak is magasabbak, szóval csak amit muszáj. Ma megtehettem volna, hogy megoldom városba-caplatás nélkül, de IGENIS úgy hoztam döntést, hogy márpedig be kell menni vásárolni, mert muszáj normális kaját enni.

És bementem és vásároltam, és már itthon voltam, amikor rádöbbentem, hogy

  1. régebben, amikor boltba mentem, akkor biztos vettem édességet. Írtam már róla, hogy ez hogy szorult szépen lassan vissza, de most már ott tartunk, hogy MEG SE LÁTTAM ezeket. Nincsenek a fejemben képek arról, hogy látom, és megrázom a fejem, hogy nem.
  2. a következő fokozat, hogy azért csak mégis legyen valami, ami máskor nincs: fél kilós gyümölcsjoghurt 3 pogácsával. Már nem a klasszikus doboz bonbon+tábla csoki, de azért sok kalória és nem egészséges. Ma egész nap spóroltam a kalórián, hogy ha ilyet akarok enni, akkor beleférjen.
  3. De már napközben azon gondolkodtam, hogy oké, hogy nagy joghurt, de mit kéne pogácsa helyett - aminek az a legnagyobb baja egyébként, hogy nem tudom a kalória-tartalmát, csak saccolni tudok.
  4. Szóval végül vettem joghurtot, de rozs(!!!)kenyeret vettem hozzá, kiszámoltam, mennyit lehet enni, és úgy pirítottam. 

Így a mai keret 1.740 volt. Na ügyes vagyok, vagy ügyes vagyok?

És holnaptól végre visszatérhetek a normális napirendhez, az igazi kerti munkához, rendes főzéshez...

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr1218151194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása