FogyiFegyelem

Átlag nap

2023. június 02. 20:05 - Wailele

Azt terveztem, hogy ma - mivel az utóbbi napokban okosan főztem - megúszósra veszem a figurát, és tojásrántottát eszem. De végül kivettem egy kiló zöldborsót a fagyasztóból főzeléknek, és pár szem csibefasírtot. Ja, ezeket olaj és egyéb zsiradék nélkül, teflonserpenyőben fedő alatt sütöm át.

Megvolt a mérés. Hát, fizetem a keddi botlás árát - kilóban, mert szerencsére a formám alakul :P

0602.jpg

Egyébként ma éhes voltam elég sokszor, most is, amikor már semmi keretem nincs, na ilyenkor jó egy cikóriakávé, már csak azért is, hogy tudjak elaludni, mert ha kong a gyomrom, akkor nem tudok.

Elővettem végre a hulahopp karikámat, na nem is tudtam vele 10 percnél többet. Szúrt az oldalam, feszült a csípőm. Na majd emeljük. Mint a hasprogramot: ma 16 volt.

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr5718137446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása