FogyiFegyelem

Fura nap

2023. július 05. 22:11 - Wailele

Na ez megint furi nap volt.

Reggel 85,5 kg voltam (!!!), persze megint majdnem egy órával tovább aludtam... Mindenesetre igyekszem, hogy péntekre végre reális képet kapjak.

Nagyon közel van már a szülinapi bulim, és ugye elcsesztem egy hetet, szóval most már nagyon szoros az ütemterv, és hálistennek SVT-k és megrendelések is vannak, eléggé be vannak osztva a következő napok. Úgy gondoltam, nem vesződök a kajával, összedobtam egy hatalmas fazék zöldséglevest. Nem akartam azt enni egész nap, mert abból rengeteget kell enni, ezért úgy gondoltam, kihasználom ezt, és veszek valami kicsit sűrűbbet a mozgóboltban, akár egy zacskó nápolyit, akár szalámis kenyérnek valót, és csak vártam, és nem jött, és én már annyira éhes voltam, hogy nem volt már erőm főzni, de hideg kajához meg nem volt itthon semmi.

Végül kenyérpirítóban sütöttem meg 3 pipifasírtot, az jó sok kalória (660 a három), meg ettem még levest. Nem lett meg szerintem az 1.770, de egyszerűen nem volt kedvem ezzel többet foglalkozni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr4918161000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása