FogyiFegyelem

Semmi extra

2023. június 10. 23:08 - Wailele

Csak kíváncsiságból ráugrottam a mérlegre, és hát 88,2 kg volt. Nem lepődtem meg, így szokott lenni, pár napig körbetáncolja az érték a legkisebbet, mielőtt tovább menne...

Ma tulajdonképpen egy tök átlagos nap volt. Nincs időm most sajnos a kertre, na jó, persze lenne, de figyelmem nincs, sok a festés, de hiányzik. (ez nagyon nagy szó :P ). Ma csak annyit tettem, hogy lefűrészeltem-véstem-vágtam pár nagy lelógó ágat az eperfáról. Fárasztó volt, és persze a nulla mozgásnál több, de egy igazi mennyiséget nem ért el, úgyhogy volt negyedóra BodyJam, és 3,5 perc igazi hasizom (videós). Holnap már emelni kell az időt, más csak egy hét van a kihívásig, addigra fel kell menni legalább 8 percig.

A kaja is könnyű volt, a maradék paprikás krumpli ebédre és vacsorára is.

Ja, és fekvőtámasz 6. Mondjuk a hatodik elég halovány volt, de végül is kinyomtam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr5418143282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása