FogyiFegyelem

Eredmény

2023. június 09. 22:41 - Wailele

Nagyon rosszul aludtam, mert nagyon éhes voltam. Elméletileg nem volt indokolt, eleget ettem, és végül is rengeteg zöldséget, tehát rostot, tehát igazán eltelíthetett volna, de nem. Annyira éhes voltam, hogy nem tudtam aludni, éjjel kettőig bírtam, akkor ettem egy virslit meg egy darab kenyeret. És nem, nem tekintem se bűnösségnek, se kalória-túllépésnek.

És annak ellenére, hogy alig aludtam - reggel keltem időben -, és éjjel ettem is, reggel 87,5 kg voltam. Valami nagyon történik.

0609.jpg

Ma már elég jól voltam, nem volt szenvedés, csak normális fogyis éhség. Paprikás krumplit ettem, vacsorára pedig lekváros kenyeret tejjel. Ezért spóroltam egész délután :) Mindenképpen akartam, hogy a paprikás krumpliból maradjon holnapra, nincs most időm főzőcskézni.. Egyébként ahhoz képest valahogy kezdettől fogva nem okoz gondot a főzés, hogy minden nap főtt étel legyen.

A mozgás elmaradt. Választani kellett, hogy időben alszom, vagy tornázom. Az alvást választottam, és nincs bűntudatom.

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr2618143276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása