FogyiFegyelem

Hétköznapok

2023. június 29. 22:45 - Wailele

Már két napja 86,8 kg vagyok :) Ez azért már elég jól néz ki :)

Fegyelmezetlen vagyok olyan értelemben, hogy mindig késő estig halogatom a mozgást (hacsak nem a kertben dolgozom), de a jó mégis az, hogy végül igenis megcsinálom. Megy most ez a harcos-kihívás, hát nemigen kedvelem a csajt, ja, meg a többit se a YT videókban, amikor a hasziom gyakorlatokat fekvőtámaszból csinálják. A karomat és a vállamamt kell hozzá használni, és ezzel a 30 kilóval a törzsemen hát rohadt nehéz. Szidom őket, hogy kíváncsi lennék. ők hogy bírnák, ha azt kellene cipelniük közben, mint nekem. Mi a baj a jó öreg haspréssel????? De tény, hogy szinte napról napra erősödöm, Vannak gyakorlatok, amiket már meg tudok csinálni, szépen. Ez egyébként meg is hozta a kedvem a komolyabb edzésekhez, holnap már július, nehezítem a napi elvárást. Még kitalálom ma, de valami olyasmi vagy vagy több idő, vagy rendes edzés, vagy valami ilyesmi.

Ma nagyon türelmetlen voltam a főzéshez, háromszor átírtam fejben a menüt aszerint, mihez kell a legkevesebb idő-macera. Megvolt fejben, hogy inkább veszek valamit valamelyik mozgóárustól. De aztán nem vettem, mert arra gondoltam, hogy annyi pénzért majdnem vehetek egy gyémántos kirakót.

Egyébként most könnyebb mostanában a fogyi, most olyan egyik-nap-a-másik-után, semmi extra. Nincsenek kívánós rohamok, nincs szükség akaraterőre, annyira vagyok éhes, amennyire más normális ember már ebéd előtt mondjuk...

Ja, végül zöldborsó főzelék lett az ebéd tükörtojással, a vacsora pedig olaj nélkül sült tükörtojás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr5718156500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása