FogyiFegyelem

Helyrehozva

2023. augusztus 03. 09:54 - Wailele

Na, ahogy hétfőn lelkendeztem, hogy milyen motivált vagyok, és most BIZTOS, hogy mindig mindent meg és jól fogok csinálni, már az augusztus elsejét lefelé kellett (volna) húzni. Sokáig dolgoztam, úgy értem, éjszaka is, szóval egyrészt baromi éhes voltam, nem figyeltem, mézes pirítósokat ettem pukkadásig, és nem is tornáztam, és semmi.

Csakhogy

már elkészítettem a lépcsős papíromat, és nem volt hely lefelé húzni a lépcsőt :P

Nos, itt volt az ideje a jó öreg helyrehozós napnak. Régóta nem foglalkoztam vele, mert az utóbbi években képtelen voltam megcsinálni. Pedig a helyrehozós nap él, és most itt volt az ideje, hogy bevessem.

Tehát:

mindenből kettőt csináltam (karika, hasprogram), és mozgásból is olyat választottam, amiből kikerül kettő: majdnem egy órás tempós gyaloglás. Az esti hasprogramon emeltem megint, 18-ra.

A kaja pedig csak shake volt. Úgy terveztem, 4 lesz (8, 12, 16 és 21 órakor), és ha nem bírok aludni az éhségtől, akkor keverek egy kis zabkorpát tejjel egy kévéscsészében, azzal elhallgattatom a gyomrom, míg elalszom, és persze korán megyek aludni. De nem kellett. Végül 3 shake lett, és éjfélkor elalvás előtt ittam egy cikóriakávét, és nem volt semmi bajom.

Persze ma reggel 85,7 kg voltam, de nem hiszem el. Holnap mérős nap, az lesz az érvényes :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr5818185255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása