FogyiFegyelem

Ügyes voltam. De tényleg.

2023. június 13. 22:13 - Wailele

A mai nap nagyon jó volt. Attól eltekintve, hogy alig bírtam kimászni az ágyból. Nem fájt semmim, nem azért, csak nagyon húzott vissza. Ezért nem is csináltam érdemi méretkezést, majdnem két órával aludtam többet, az nem lenne releváns. Mondjuk így is 87.7 kg voltam, szóval annyira nem kevés :P De kevesebb, mint egy hete, és az a lényeg.

Ahogy tegnap terveztem, tejberizst főztem. Egyébként az egyik kedvenc kajám. Nem a szokásos adagot készítettem, hanem kiszámoltam, hogy mennyi legyen (valamivel kevesebb lett), és nem ettem meg az egészet egyszerre - pedig a teljes adagot meg szoktam, és bár volt kicsike kísértés, győzött a józan ész. Este pedig a zöldséglevest ettem (nem ettem kekszet a kávékhoz, hogy legyen rendesen keretem rá - legyen érdemes megmelegíteni :P ), még maradt holnapra. Holnap egyébként sóska lesz, maradt pici a tegnapi tojáspörkölthöz főtt krumpliból.

A torna volt a legjobb. Úgy értem, nem is emlékszem, mikor volt ilyen utoljára. Punnyadtam két munka között, volt 40 percem, ami semmire se elég. De arra gondoltam, hogy este 7-kor kezdünk, mire vége, lesz vagy 9-fél tíz, akkor nekiállni tornázni, az nem fog jólesni. Most meg pont beleférne. Az efféle józanság nem jellemző rám, ha mozgásról van szó... 

Épp egy videót néztem, amit nem kellett hallgatni, viszont nézni meg kellett, tehát kötni nem lehetett mellette. Pont ideális a zajos hulahopp karikám mellé. 17 perc volt, "rendes" hasizom-edzést nem csináltam, mert nagyjából megnyugodtam, hogy bírni fogom a kihívást, ha a tegnapi 8 perc után se volt izomlázam, úgyhogy a szokásos hasprogramot csináltam, de akkor már felemeltem 17-ről 20-ra. Simán ment.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr9218145918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása