FogyiFegyelem

Kis fejlődés

2023. június 03. 21:30 - Wailele

Klassz volt a mai napom - nem csak fogyis értelemben. Ma ettem a hagymás-tojásos ebédet, és egy kis kamulevest uzsonnára. Ügyesen döntöttem délután, hogy estére legyen keretem egy shake-re. De elhúztam az időt, és a délutáni "kávét" este ittam meg, akkor pedig dönteni kellett, hogy vagy nem eszek kekszet (de az jár délután!), vagy eszek, de akkor nem iszok shake-et. A kekszet választottam, így viszont kicsit kevesebb kalória lett a kötelezőnél. Nem baj, egy nap belefér :P

Azért a rántottát ettem ma, mert holnap a 10milliószoros napon nem lesz időm főzni, még egy rántottával sem akarnék vesződni, úgyhogy a zöldborsó főzeléket eltettem holnapra. Majd ütök rá tükörtojást.

Mozgásnak azt terveztem, hogy lenyírom a füvet az utcán, de az kevés, és akkor még ping-pongozok egy negyed órát. De úgy döntöttem végül, hogy letolom a hátsó udvart is, ki tudja, mikor jutok oda megint legközelebb, és ha esik az eső megint? Ez viszont nagyon sok idő lett és nagyon megterhelő, mert a sok éves vakondtúrástól olyan huplis a terület, mint az a buborékos csoki, kábé 10 centis hullámokkal. Többnyire tiszta erőből neki kellett feszülni a gépnek, de nem emeltem feljebb a kést, mert úgy gondoltam, egyszer ha végigmegyek így rajta, akkor utána majd könnyebb lesz. Na majd meglátjuk. Na a lényeg, hogy bőven elég volt edzésnek, aztán még 16 hasprogram, oszt csókolom. 

Most először érzékeltem érdemi fejlődést: a hasprogram után nyújtott karos kobra állással szoktam hasizmot nyújtani, és most először sikerült úgy kinyújtani a karomat, hogy nem akartam megfeszülni bele. De be kell valljam, az tetszik, hogy mindig van valahol valami kis izomlázra emlékeztető feszülés, hol itt, hol ott :D

Reggel 88,8 kg voltam még mindig. Most megint addig fogok mérni mindennap, míg le nem gurul 88,4 alá :P :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr1618138450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása