FogyiFegyelem

Még mindig nehéz.

2023. június 08. 20:32 - Wailele

Hát, ez egy igazán fura nap volt.

Elméletileg bevált a tegnapi tovább alvás, de gyakorlatilag nem. Este ágyba bújtam 10-kor, reggel keltem időben hat után, megcsináltam a posztokat, megittam a citromos vizemet, aztán visszazuhantam az ágyba, és 11-kor másztam ki belőle. Én nem értem ezt.

Az igaz, hogy nagyon szenvedősen vagyok éhes kívánós. Ma nagy szükségem volt minden extra motivációra: végignéztem az előnynaplómat, a fogyis táblázatomat, sokat segített az is, hogy a múltkor egyetlen nap elrontását egy hétbe telt rendbehozni. Meg hogy holnap mérés, és kíváncsi vagyok, sikerül-e 87-tel kezdődni.

Mivel sokáig aludtam, kimaradt a reggeli, és volt extra 230 kalóriám, viszont nagyon éhes voltam, és nem vettem ki reggel a fagyasztóból az ezt+azt, úgyhogy gyorsan-kaját csináltam, ami ritkán tud alacsony kalóriatartalmú lenni. Jött a fagyis kocsi is, nagyon vágytam venni valamit, de akkor arra a sok klassz dologra gondoltam, aminek mindegyike kijön 2-3 ilyen vásárlás árából. Aztán mentem boltba (a paradicsompalánta miatt mentem le, amit nem akartam ültetni az idén, de az Univerzum addig vegzált vele, hogy najóvan), féltem nagyon, de végül meggyőztem magam, hogy vehetek sok almát, és majd veszek egy kis pohár gyümölcsjoghurtot, és csinálok belőle gyümölcssalátafélét, de nem volt alma, végül vettem túrüt és banánt, ez lesz a gyümölcssaláta, ha mást nem eszek, ez is jó lesz, meg vettem savanyúcukrot, abból csak 10 kalória egy szem, ha óránként elszopogatok egyet, az is olyan érzés, mintha folyamatosan ennék.

Vettem kekszet két zacskóval a kávéhoz, de ki se bontottam (éljen), a mai nap csak így volt biztonságos.

A mozgás boltba gyaloglás volt, meg 1 óra a kertben - több lett volna, de egyszerűen fizikailag nem bírok (még!) többet. És kb 4 perc hasizmozás videóra, de még utána kimentem és elültettem a paradicsompalántákat.

Akkor lettem jobban, mikor megettem vacsorára a banános túrókrémet. De tudom, hogy ez csak átmeneti. Van olyan, hogy hetekig tök könnyű, és nem is tudom elképzelni, hogy lehetne többet/másképp is enni. Hát remélem, hamar túljutok ezen a mostani szakaszon...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr9018141988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása