FogyiFegyelem

Kínlódva

2023. június 05. 23:39 - Wailele

Ma nagyon nehéz volt megcsinálni a tornát. Este 10-kor már azt néztem, hogy hány százalékra esik vissza a szokáskövetőm. De aztán arra gondoltam, hogy akkor pont azt veszítem el (már megint), ami miatt az egészet csináljuk, hogy a mozgás végre szokás legyen. Úgyhogy filmnézés közben nagy duzzogva csináltam 15 perc step-padot, de érdekes volt, mert utána se éreztem az ilyenkor szokásos büszkeséget, hogy de igenis megcsináltam. (HP 17)

Elgondolkodtam a táncszőnyegen nagyon.

Azért nehéz egyébként szokássá tenni a mozgást, mert ugye úgy kell új szokást felvenni, hogy egy meglévővel összekapcsolod. De én a mozgást nem akarom fix időpontban, fix mozgást, hiszen minden nap más, tehát más az időpont és más a mozgásforma is. Nem baj. megoldom.

Ma 88,1 kg voltam, holnap hivatalos mérés, meglátjuk.

A kajám a maradék zöldborsó főzelék volt, jó sok csibefasírttal kiegészítve, hogy legyen elég a kalória. A vacsora shake volt. Ennek örülök. Jobban lett volna kedvem valami máshoz ugyanannyi kalóriáért, de azzal gyöztem meg magam, hogy kevesebb macera, kevesebb idő és kevesebb mosogatás :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr818140142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása