FogyiFegyelem

Fogytam :)

2023. május 30. 23:36 - Wailele

Szépen.

0530.jpg

De aztán elrontottam. Rosszullevősen voltam éhes egész délelőtt, és kibírtam, de aztán hiába ettem ebédet, még mindig nagyon éhes voltam, és ehettem volna egy kicsit többet is, nem lett volna muszáj SOKKAL többet, de igazából muszáj volt. Mindegy, tisztítottam rá. Egyébként meg tudom magyarázni, hogy mondjuk nem nagyon történt semmi a kezdettől, most meg szinte egyik napról a másikre engedtem el két kilót, mittudomén...

Nem is mozogtam, és éjszakáztam, szóval kalózkodás volt a köbön...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr3518135092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása