FogyiFegyelem

Aludni kell

2023. május 27. 21:32 - Wailele

89.8 kg. Még pár nap, és leállhatok a naponta méréssel (ha akarok :P ), mert lesz minden napra egy érték.

Ha esetleg valaki kételkedne, hogy a vasvillával dolgozás edzésnek számít-e: jó kis izomláz van a tricepszemben. Ma is kerti munka volt, jó, mert már látszik, hogy mit kell csinálni (és jesszus, mennyit), és az is jó, hogy változatos, néha hajolgatni kell, néha a karod dolgozik, néha a combod, a hátad... :D

Hasprogram 14.

Aludni kell, ezt el is felejtettem. Pozitív mellékhatás a fogyásnak, hogy ritkábban kell kaját venni, mert tovább elég, amit veszel, és így persze olcsóbb is az élet - még akkor is, ha ezen felbuzdulva jobb minőségű kajákat (is) veszek. Viszont többet kell aludni, egyszerűen gyengébb vagyok a csökkentett kalóriabevitel és megnövelt mozgás miatt. Az elmúlt napokban többször kellett aludni napközben fél-egy órát, és/vagy sokkal korábban ágyba bújni. Ennek nem nagyon örülök, főleg, hogy most jövök le a kávéról :P

A cikóriakávé tipp, amit Edinától kaptam, elképesztően bevált. Nem szabad sok kávét innom, a napi két nescafé szerintem még belefér, viszont sokkal többet szeretek inni. De nem a koffein miatt, hanem a gép előtt ülős pomodoro-s munkához szeretem, mert menő, és kalória-spórolásra is jó, amikor ennék valamit, de sokszor nem is éhségből, csak megszokásból-függőségből, akkor egy meleg, édes kávé tökéletes választás, ha édesítővel és 1,5 %-os tejjel csinálom, szinte nulla kalória. Akár gyomrot tölteni, akár édesség-pótlónak. De nem ihatok koffeinest, sőt, a koffein mentest sem érzem tarthatónak. Viszont EZ a cikóriakávé tényleg finom, és védeni fog engem.

A mai evés nem volt könnyű. Maradt még leves tegnapról, de a kedvenc sültpaprikás-olajbogyós túróstésztámat akartam megfőzni (saját recept), viszont nagyon sokáig tartott a kerti munka, és nem lehetett abbahagyni (négy másfél máter magas szénaboglyát kellett elégetni, nem hagyhattam ott), és mire bejöttem főzni, már nagyon éhes voltam, de nem akartam mást enni, hogy maradjon keretem - mégiscsak tészta, és kedvenc, szóval lehessen enni.

De túléltem :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr1818133362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása