FogyiFegyelem

Eredmény?

2023. május 26. 22:13 - Wailele

Azt gondoltam tegnap, hogy a hivatalos mérés péntek lesz (azaz ma), de nem nagyon tetszett az eredmény :P , 90,4 kg. Mondjuk minden apró tényező befolyásolja a reggeli súlyt, beleértve azt is, hogy mennyit aludtam. És a mozgás eredménye igenis ott van, mert a centi picivel azért kevesebb. Azért tartom fontosnak, hogy minden értéket mérjünk, mert valamelyik biztos javul, ha mindent jól csináltunk.

És ezért szeretem a kalóriaszámolást, mert megvéd. Ha most csak gondolom-formán ennék okosabban, akkor frusztrált lennék és aggódó, megkérdőjelezném a módszeremet és elkezdenék kapkodni (ha egyedül lennék, akár fel is adhatnám, de így persze nem). Viszont mivel TUDOM pontosan, hogy mindent jól csináltam, ezért nem izgulok.

Ma elfelejtettem reggel shake-et inni, vettem egy sajtos kiflit, mert ha meg nem eszem, akkor nagyon éhes lettem volna, mikor hazaesek, és abból baj lehet. Ja, mert a városban voltam, szerencsére valaki hazahozott, úgyhogy rengeteg klassz kaját hoztam. Régebben amikor eljutottam boltba, mindig vettem valami csokit, bonbont vagy doboz fagyit (és meg is ettem még aznap...). Egy ideje ez egy nagy doboz (fél kilós) joghurt és 3 pogácsa, ezeket én nagyon szeretem együtt. De ma csak a joghurtot vettem meg, az volt az ebéd. És végre sikerült úgy főzni, hogy holnapra is legyen: nagy fazék tejfölös krumplileves. Holnap is szeretnék főzni valami finomságot abból, amit hoztam. 

A mozgás a gyaloglás volt az utazás kapcsán, és kábé ugyanannyi szénaboglya-építés, mint tegnap. Plusz a 13 hasprogram. Borzalmasan merev vagyok - nem mintha meglepne -, nagyon jó lesz ezen változtatni. Fürge, mozgékony öregasszony akarok lenni.

0526.jpg

 

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr3118133264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása