FogyiFegyelem

Akkor kezdjük újra

2023. május 23. 21:35 - Wailele

Komoly elszántsággal kezdem újra. Az van, hogy miután megint nekifutottam a fogyinak, és megint nem lett eredmény, kicsit megint feladtam. TUDOM, hogy a fogyáshoz nem akaraterő kell, hanem motiváció, de egyszerűen nem találtam. 

Most az adta az első lökést, hogy lett egy olyan Megvalósítás-Segítő Program, aminek a fogyás a témája. Felajánlottam a közös fogyás lehetőségét (a régi fogyiklub tematikája alapján), de előbb meg kellett oldani a "barátok-lettünk-így-már-nem-olyan-ciki-ha-elrontjuk" problematikáját. Ezt muszáj volt, különben nem segítője, hanem hátráltatója lennék a folyamatnak. Azt találtam ki, hogy ha a Habitbullban nem hozom legalább 80 %-ban a szokásokat, akkor a következő konzultáció ingyen van.

Mivel a múltkor (meg egész életemben?) a mozgás a legnagyobb kihívás, ezért próbálok játékosítani. Gergő (a fiam) felajánlotta, hogy megveszi nekem azt a játékot, amire régóta vágyom (RingFitAdventure), de olyan rohadt drága, hogy magamnak sohasem venném meg. Természetesen feltétele van (én szabtam), hogy ne jusson ugyanarra a sorsra, mint sok edzőscucc.

Tehát a feltétel: - 10 kg, és egyfolytában 30 nap edzés. Ha kimarad egy nap, újrakezdődik a számlálás.

Motivációnak bejön még a kötés is, csomó fonalam van, legalább 4-5 projektre való fonalam van, és jó, akkor nem kötöm tervezem meg őket még, majd amikor a folyamatban lévők kész lesznek. Akkor már látni fogom, hogy mikorra mennyi leszek.

Egy barátnőm kirakott nekem egy Symbolon nevű kártyával egy jó kis támogató energiát épített fel nekem, ebbe fogok kapaszkodni.

A cél nem csak 65 kg, hanem erőnlét is. Kiválasztottam a célt arra is: képes akarok lenni egyszerre 100 fekvőtámaszt megcsinálni, és a kézállásból átfordulást hídba és fel. Igen. Ezt mind akarom. Ez kábé egy év...

05_25.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr4318131124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása