FogyiFegyelem

Csak ez a hét, oké?

2022. november 23. 23:32 - Wailele

Ez a hét lehet, hogy már csak erről fog szólni, de örülök, ha a kalória keretre tudok figyelni. Éjjel fél négyig dolgoztam, és "reggel" fél tizenegykor keltem. Így a kalóriakerettel könnyen voltam, érdekes, hiába vagyok fent éjjel, akkor nincs igényem a kajára, szóval ebből a szempontból vége van a  napnak este 10 körül, szeretem ezt a testemben.

Úgyhogy dél körül csináltam egy nagy adag tejberizst, azt eleszegettem egész délután, este meg egy kamulevest ettem még. Ez olyan főtt étel is meg nem is...

Ma nem tudom azt a lazaságot tartani, mint tegnap, valszeg dolgozni fogok éjszaka, de nem lehet sokáig aludni, mert holnap postázás van. És SVT is.

Mérés is lenne, de BIZTOS, hogy nem fogok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr4417986318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása