FogyiFegyelem

Majdnem mínusz 5 kiló :)

2022. november 21. 20:46 - Wailele

Mérős nap van, és mértem is, és jól alakul, mert 86,1 kg voltam reggel, de a centiket elrontottam, mert nemtom, volt talán valami elvárásom, szóval nekiszaladtam vagy háromszor, és mindig minden értékre minden alkalommal más eredmény jött ki, úgyhogy hagytam a fenébe.

A nadrágom lassan már itthon se vállalható, nem volt rajtam öv, és a combomon lógott az ülepe, utáltam, de persze igazából nem :P

VÉGEZTEM a tüzifával! Ez azért jó, mert felszabadultam. Úgy van, ahogy gondoltam, ez a sötét kis szoba tényleg hozza, hogy akarok kimenni, főleg mikor kisüt délután a nap. És most már nem kell azt mondani, hogy oké, de ma fát kell pakolni - na kíváncsi leszek :P

Okosan ettem ma, elfogyott a zöldbabfőzelék - sült virslivel ettem, jó élmény volt, hogy délután fél ötre már nagyon éhes voltam, de mégis elfelejtettem enni, mert nekiálltam festeni (azaz a kaja már nincs fókuszban!!!!!!), aztán jött a muzsikálós autó, és még rengeteg keretem volt, és akár még kakaós csigát is vehettem volna (ha van, mindig szoktam édes péksüteményEKEt venni), de nem vettem, csak sajtos kekszet.

Szóval jól vagyok. Visszanéztem, hogy tulajdonképpen kicsit kevesebb, mint 3 hónap alatt lement csaknem 5 kilót, és ez szerintem rendben van.

Az igazi eredmény az lesz, amikor 85 alá megyek. Az volt a súlyom az utóbbi időben leghosszabb ideig talán. Szóval várom.

Ja, a 24 hasprogram ment ma is, és azt hiszem, most gyors lezárom az esti rutinomat, még játszom egy picit, aztán aludni megyek. Magamhoz képest korán.

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr1117984566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása