FogyiFegyelem

Jó(l) vagyok!

2022. november 18. 22:29 - Wailele

Ma remekül voltam. Eltekintve attól, hogy hetek óta először megengedtem magamnak, hogy reggel magamtól ébredjek, és nem volt jó, mert elfolyt a nap. gyakorlatilag kábé fél ötre voltam értékes "munkaerő". Jóvanaz, néha ez is kell, meg ezt is meg kellett tapasztalni. 

Tanulság: amíg le nem zárul a karácsonyi hajrá, addig nem muszáj időben aludni, de muszáj időben kelni :P

De egyébként jó volt. Nem vittem be tüzifát, esett az eső meg ilyenek, és gondoltam rá, hogy kihagyom az edzést ma, de belül egy hang azt mondta (igen, ugyanaz, aki általában inkább azt mondja, hogy hagyjál már, nem érdekel), hogy nem hagyom ki. Igenis tornázni akarok, mégpedig nem valami alibi mozgást, amilyen (valljuk be) a tüzelőhordás meg a boltba menés, hanem igazit. Amikor van egy edzés, és azt elejétől a végéig megcsinálod. Úgyhogy nyomtam egy ilyet, 20 perc volt, de lendületes. Utána 23 hasprogram, ahogy kell.

De két egyéb jó dolog is történt ma (ha ez nem lenne elég).

Ma megpróbáltam a fekvőtámaszt - 6 sikerült. Szeptember 12-én még csak 4. Fontos, hogy nem csinálok fekvőtámaszokat, nem gyúrok kifejezetten erre, mert az erőnlétem mércéjének használom (már amennyire erőnlétről beszélhetünk 6 nyomorult fekvőtámasz esetében...). De hát nyilván egyrészt erősödöm akárhogy is, másrészt fogyok lassacskán, és nyilván könnyebb egy 60 kilós testet emelgetni karral, mint egy majd 90 kilósat.

A másik pedig: észrevettem, hogy kezdek fejben olyan nőcis lenni. Nyilván hat ez a sok beauty-videó, amivel mosom az agyam lassan hónapok óta, és az is segít, hogy apró jelek alapján tényleg úgy látszik, hogy jó lesz ez a kezelés. Van esély rá, hogy meg fogom ismételni, de igenis (úgy) látszik, hogy lesz értelme. VAN arcápolási rutinom, tudom, mi az a retinal és a niacinamid, felismerem a kozmetikai márkák nevét, és olyan menőnek érzem magam attól, hogy van DM meg Rossmann kártyám. (Ja, tudom :D )

Okosan ettem, a reggelit ugye átaludtam, csináltam egy kis finomfőzeléket és ettem hozzá a tegnapi csibefasírtból, mit mondjak, borzalmas, mindegy, főzelék feltétnek elmegy. Este fokhagymás pirítóst ettem, kereten belül, csókolom.

Szólj hozzá!
Címkék: fekvőtámasz

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr9917982450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása