FogyiFegyelem

Háááát, lassacskán...

2022. november 17. 22:45 - Wailele

meres14.jpg

Hááát, picit-picit fogytam, de hát az elmúlt héten három napot rontottam, szóval ez rendben van.

Ma jó volt a nap, megérkezett az édeskrumpli, viszont a szomszéd faluba kellett menni érte, odafelé biciklivel, visszafelé a 15 kg plusszal felváltva tolva és tekerve. Úgyhogy a napi mozgás fél kilencre megvolt, és hát mindennap kell valami tüzifát is hordani (a múltkori eső miatt csúszik az egész: akkor még volt időm több időt tölteni ezzel, most már nincs, csak a sok kicsi sokra megy elvét tudom tartani), úgyhogy az is volt, de az most nem olyan sok, mint amikor ezzel kell letudni az edzést.

Nem volt kedvem sokat maszatolni a kajával, volt még jó adag a batáta krémlevesből, úgyhogy vettem hozzá kis kenyeret, meg a fagyasztóból kaptam elő ilyen csirke-fasírtot, sütöttem hármat, csak úgy megettem köret nélkül. Ja, mert a reggelit elfelejtettem a nagy áruszállítás miatt :)

Ja, és a 23 hasprogram is volt.

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr717981594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása