FogyiFegyelem

Szerencse

2022. november 16. 21:29 - Wailele

A mai napot szépen megúsztam.

Kimentem tüzifát pakolni, amit úgy tűnt, el fog mosni az eső, de én kitartottam, és végül elég komoly mennyiséggel megbirkóztam, és kipipálhattam az edzést. Hasprogramot is csináltam, 23-at, énnemtom, mi a baj ezzel a huszonhármassal, nehezen ugrom meg. Mindegy, most azért legalább megcsináltam.

A kajával bajban voltam, mert megettem a túrós tésztát ebédre, még csak 1000 kalóriánál tartottam, főztem édeskrumpli-krémlevest  (az utolsót, de holnap jön 15 kiló), amiből az éééééletbe nem hozod össze a maradék 700-at, kenyér nincs itthon (ilyenkor bevetek pár szelet pirítóst, de hát most nem), és semmi ötletem se volt, na főzni már nem állok neki, végül gyorsan bekevertem egy kis palacsintát, nem nagy mennyiség, de már estefelé nem gond. Most iszom egy koffeinmentes kávét, és megvagyok.

Ma reggel egyébként rámerészkedtem a mérlegre, hát, 86,5 kg, de legalább nem több, mint volt. Holnap igazi mérés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr9517980550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása