FogyiFegyelem

Tornázni kellene már rendesen...

2022. november 15. 21:23 - Wailele

Kicsit feszített, de inkább "másra-fókuszálós" nap volt a mai, mértem a CsakNeked mandalákat,mécsestartókat, ásványkarkötőket. Nem volt annyira sok, de másra nemigen figyeltem.

Okosan ettem (igen, főzésre szántam időt!!!), akkor derült ki, hogy a gomba romlott, mikor nekiálltam - volna -, úgyhogy újratervezés. túrós tészta. Sósan. Magamtól döntöttem így, kicsit meg is lepődtem.

Tornázni nem fogok ma már. Fát hordani hajlandó lettem volna,  de esett az eső, másra viszont nem. Most végeztem a beméréssel, most már elkezdem az esti rutint. Az az igazság, hogy végre olyan, mintha kezdene látszani a kezelés eredménye a szememen, és szeret(né)m kialudni magam, hogy a valódit lássam, azt, ami tényleg van. És ez elég jó érzés ahhoz, hogy ne akarjam kihagyni. És elég szar érzés volt, amikor úgy látszott, hogy semmi nem történik, hogy azt viszont nagyon ne akarjam.

A jó hír, hogy nem lett ANNYIRA sok megrendelés, hogy ne lehessen normális tempóban értelmes határidőre teljesíteni - rendeltem az ilyen időszakok miatt egy jó tervezőt is, talán csütörtökre ideér, ez segíteni fog kézben tartani a dolgokat. Nagyon bízom benne, hogy mostmár lassan felveszem a mozgástempót... Az elmúlt két és fél hét elég sűrű érzelmi hullámvasút volt, talán ez lehetett az egyik ok, hogy ez ilyen nehezen ment, de akkor most már javulni kell a dolognak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr7117979574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása