FogyiFegyelem

Kicsit még kallódva

2022. november 12. 21:48 - Wailele

A mai nap még mindig kicsit szétcsúszós volt, tegnap is éjjel fél háromig dolgoztam, és az előző kimaradt éjszakával együtt ez már sok volt. Úgyhogy eleve később keltem - máskor hét körül már kint van a napi üzenet, ma asszem 9 óra is volt -, de aztán vissza is feküdtem aludni, fél 12-kor keltem fel, és tudod mit? Jól esett. És rám fért.

Úgyhogy annyit csináltam csak meg ma munka fronton, ami már a körmömre égett, meg egy kicsit hordtam be a pénteken érkezett tüzifából a garázsba - ez volt az edzés.

A hasprogram fél 23 volt, az evés kicsit összevissza. Nem mértem a kaját, és biztos többet ettem, mint a fogyós mennyiség, de nem volt zabálás, csak egy normális evés. Este még szívesen ettem volna édeskrumpli-pürét ahhoz a fagyasztott pulyka-nuggetshez, amit tegnap vettem, de végül csak magában ettem pár darabot, és inkább egy kamu-leves volt a vacsora. Ennyi józanság fért belém - finom lesz az holnap is.

Fájt a fejem is ma, ami nyilván a tegnapi mérgezés másnapossága volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8617977170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása