FogyiFegyelem

Kótyavetyélős nap

2022. november 10. 23:17 - Wailele

Milyen szó ez már ? :D :D :D

Ma nem volt türelmem semmilyen komoly dologhoz. Két SVT volt ma, széttörte a napot, az egyik kereken délben volt, előtte enni, még nem lehet(ett volna), utána meg egy első alkalmas SVT után (2,5 óra) már nagyon ki lettem volna.

Szóval főztem, de olajban sült krumplit, és tejberizst. Az életem többi komoly részét sem csináltam. Talán titokban úgy voltam vele, hogy hamarosan úgyse lesz pihenés egy darabig :D

Holnap reggel hétkor már hozzák a tüzifát, utána utazom, és még este SVT, szóval elég szétesős lesz a nap. Nem ígérek (magamnak) semmit.

Ja, megvolt a mérés, 86,5 kg, a centik maradtak. Ezt az egy-két napot meg helyrehozom hétfőig ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8917975578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása