FogyiFegyelem

Újra a levegőn

2022. november 09. 22:11 - Wailele

Reggel ráálltam a mérlegre, 85,9 kilót mutatott, húúú, duuuurva. Úgy értem, nem logikus, hogy majdnem másfél kilóval mutat kevesebbet (szándékosan nem azt írtam, hogy "vagyok kevesebb"), egy hét alatt. Nem is hiszem el igazán, meglátjuk. Két okra gondolok. Vagy ez az intenzív lelki tisztítási folyamat (ami persze nem most kezdődött, hanem évekkel ezelőtt) most ért be. Vagy azok a vízhajtó jellegű teák, amiket az ödémás szemem miatt iszom, ennyire működnek (a szememen nem, csak mondom). De máshol talán igen, talán rejtett megkötött vizeket enged el a testem.

Lepotyogott az utolsó pörköcske is, és megérkezett a naptej is, szóval ma kimehettem FÉNYES nappal sétálni. Össze is jött 4.700 lépés.

Elfogyott a spenót ebédre, vacsorára nem volt kedvem komolyabb kaját összerakni (hideg kaja meg régóta nincs itthon), és már napok óta fel-feljött az ötlet, csináltam egy pudingot. Aminek persze megint az lett a vége, hogy maradt 150 kalóriám, de ebbe csak nagyon szűken fér egy semmi-leves, és különben is már elmosogattam. Lehet, hogy egy édeítős-kakaót összedobok, hogy tudjak aludni.

Holnap mérés. Igyekszem időben aludni :P

Ki kéne számolnom, hányadik lépcsőn vagyok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr7317974664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása