FogyiFegyelem

Átlagos

2022. november 08. 21:29 - Wailele

Semmi extra, sima nap volt. A menü reggel zabkása volt, mert a postázás miatt lecsúsztam a reggeli időt, az ebéd és a vacsora spenót, főtt krumpli, tükörtojás.

Annyira örülök ennek az új nőcis hobbinak (arcápolás, smink), mert teljesen tele van vele a fejem. Szóval az az "úgy ennék valamit" teljesen kiszorult belőle. Meghallom néha az ilyen-olyan muzsikálós autókat, olyankor még mindig megállok minden alkalommal végiggondolni, kellene-e valami (úgy értem: na, ha akarsz valamit, akkor most itt a lehetőség), de aztán az a vége, hogy nem kell semmi.

Nem volt kedvem tornázni, el akartam menni sétálni szürkületkor, de jött a tetőjavító ember, aztán beszéltem a fiammal, szóval lecsúsztam róla. Szóval szívesen kihagytam volna. Na ilyenkor az a trükköm, hogy a Habiticában akkor jár pont, ha este nyolcig megcsinálom az edzést, de ha azt fontolgatom, hogy hagyom inkább a fenébe, majd holnap, és a végén mégis tornázom, akkor mindegy, hány óra, megérdemlem a pontot. Na a mai is ilyen nap lett, YT videót néztem, és mellette csináltam azt a tudodmelyik edzést, 20 percet, plusz 21 (igen, eggyel több :D ) hasprogram.

Reggel 86,2 kg voltam. Nem hivatalosan :) . 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr2817973768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása