FogyiFegyelem

Eredmények. Minden téren.

2022. november 07. 23:52 - Wailele

Na ez a nap elég kesze-kusza volt... Nem rossz, csak olyan össze-vissza.

Reggel megvolt a mérés, és láss csodát, maradt  86,6 kg.

meres13.jpg

Hát ilyen szép értékek már régen voltak, ez bizony több, mint 4 kg. Reggel, mikor ruhát kerestem a szekrényben, az egyik pulcsi felé nyúltam, de aztán arra gondoltam, hogy ááá, nem szeretem, kényelmetlen, felcsúszik a derekamon. De aztán eszembe jutott, hogy mióta legutóbb rajtam volt, azóta lement ám pár centi. És tényleg. Nem forog el rajtam, de azért már nem figyelek fel rá napközben, nem kell húzkodni. Ami elforog, az a melegítőfelső, ami éppen nem volt szűk, de azért passzolt.

Megvolt ma az SVT-oldásom, előtte azon gondolkodtam, hogy fogom megfogalmazni, mi a kérdésem (kínos, na, hogy ilyen "hiúsági" ügyön ennyire ki tudok borulni), de nem volt rá szükség, röpködtek a szavak meg a negatív energiák, és magyarázat nélkül minden a helyén volt. És aztán minden a helyére került.

Tulajdonképpen nem is értem, miért vagyok úgy meglepődve - ja, most már könnyű :P -, hiszen minden, ami a női mivoltomhoz kapcsolódik, meg a testképemhez, most minden területen átalakul...

Na, szóval okosan ettem ma is, ugyanazt, mint tegnap. De mivel össze-vissza nap van, aludtam délután, emiatt meg a tetőjavító miatt minden elcsúszott, úgyhogy még mindig fent vagyok, és dolgozom. Úgyhogy most éhes vagyok, de nincs már türelmem enni. Csak egy semmilevest ehetnék, mert több okból nem vettem a mozgóboltban se kenyeret, se más egyebet, ami megfordult a fejemben, ha érted, mire... Az árára gondoltam, és arra, mennyit költöttem tegnap bőrápoló szerekre. Ha megettem volna a levest, kicsit túlléptem volna a keretet, így meg kicsit alatta maradtam.

Pilatest tornáztam, jólesett 20 perc nyújtás, és 20 volt  hasprogram. Hamarosan be kell vennem a napi rutinba a hasam-kenegetést, segítségre szorul a bőröm.

Holnap, de legkésőbb szerdán megérkezik a naptej, amit rendeltem (kábé annyiba került, mint amennyit költöttem volna a mozgóboltban ma, ha veszek kenyeret, meg más egyebet, ha érted, mire... :P ), addigra nagyjából az összes pörköcske lepotyog, és végre ki lehet majd menni nappal is sétálni-gyalogolni.

 

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8617972934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása