FogyiFegyelem

Kifelé a sötétből

2022. november 06. 20:59 - Wailele

Reggel 86.6 kg voltam!

Annyi előnye van ennek az arcos cirkusznak, hogy teljesen eltereli a figyelmemet a fogyásról. Már hetek óta, hiába csak múlt pénteken volt, de a készülés lelki igénybevétele is (akkor pozitív ;) :P ) figyelemelterelő. Nem a fogyáshoz szükséges műveletekről, hanem az a türelmetlenség tevődött át az arcomra, ami egyébként a fogyás mértékére irányult volna (hoppácska, micsoda kis felismerések...)

Persze vicces, hogy egyébként körbetáncoltam volna a lakást, most meg össze se rezzentem. Mondjuk az is igaz, hogy még nem hiszem el teljesen, ilyenkor még csak úgy megmutatja magát az a hatos szám, de ha már egyszer átléptük a hatásrt, akko az már meglesz rendesen is hamar.

Egyébként délre egészen rendbejöttem lelkileg, ennek örömére elmentem sétálni megint sötétedés körül, és siettem, odafelé edzés célzattal, de hazafelé hiába akartam sétálni, muszáj volt sietni, mert rámsötétedett, és félek a vadászoktól. Arra gondoltam, hogy mégiscsak jó lesz, hogy a kisszobában lakom ezen a télen. Akkor sem fűtöm egymagamban az egész házat, mikor nincs energiaválság, és nem is emiatt leszek most a nappali helyett itt, hanem mert nem kell tekintettel lenni a gyerekemre, aki eddig azért jött gyakrabban, most meg nemigen fog. És féltem, hogy egy kicsit majd nyomasztó lesz, mert ez sokkal sötétebb, mint a nappali. De most látom, hogy nagyon is jó lesz, mert igen, nyomasztó lesz, ezért menni fogok sétálni, és az pedig nagyon is jó.

A hasprogram 18 (igen, több, mint tegnap :) ).

A kajám ugyanaz volt, mint tegnap - shake reggel, paradicsomos káposzta délben és krumplis tojás este. Lehet hogy holnap is ez lesz, mert tetszett :)

Egyébként elkezdtem olyan teákat inni ezerrel, amiben vízhajtó hatású növények vannak, zöldtea, borsmenta, hibiszkus... hátha hamarabb lehúzódik az ödéma a szememről. Egyébként nem vészes, szóval Te már nem látnád meg, nem olyan, mint az első napokban, amikor úgy néztem ki, mint Vincent Crak, de azért még mindig van, és szerintem már ne legyen.

Holnap igazi mérés. Na kíváncsi vagyok :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8317971926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása