FogyiFegyelem

Ügyesen

2022. november 04. 21:55 - Wailele

Ma is ügyes voltam, ami leginkább abban nyilvánult meg, hogy tornáztam, pedig nagy volt a kísértés, hogy kihagyjam. A legnagyobb az, hogy néztem az egyik kedvenc sorozatomat, és kötöttem a karácsonyi ajándék-pulcsit, és kicsit igyekeznem is kell, de inkább imádom, szóval IRTÓÓÓ NEHÉZ VOLT felállni a fotelből. És ha a számig nem is jutott el, de a gondolataimban ott volt, hogy ááá, hiszen tegnap igazit tornáztam...

Ami végül átbillentett - azon kívül, hogy éppen az volt a terv, hogy most már mindennap, és igazit, és rendesen... -, szóval az volt, hogy elképzeltem engem az életben, amiben én pedig sportos vagyok, és természetes, hogy tornázom rendszeresen, és milyen menő ez már :)

És nem kamu jajcsakcsináljunkvalamit, hanem igazi volt, a Pilates mai kihívásvideóját csináltam meg, és tovább növelem a HP-t, ma 17 volt.

A kajám semmi extra, a tegnapi lencseleves, és bolognai penne sok sajttal. Hát, elég éhes is voltam már délután, merthogy ebből nem sok is elég sok (ha érted, mire..), úgyhogy elég hamar volt a vacsorám: egy jó kis zabkása, kis kókusszal és fahéjjal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr6117970594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása