FogyiFegyelem

Sikeres nap

2022. november 01. 20:51 - Wailele

Sikeres nap volt a mai, sok szempontból. De ami a fogyit illeti, egyenesen tökéletes. És majdnem nem csak a körülményekhez képest.

Sóskát főztem, főtt krumpli, tükörtojás. A reggeliről azért nem szoktam beszélni, mert az mindig ugyanaz, és mindig rendben van - reggel 8-kor még könnyű tartani a fogyókúrát, a kihívások délután kezdődnek, ha olyan nap van, hogy vannak. Vagy a fehérjeshake-emet iszom meg, vagy 6 deka gabonapelyhet eszem 1 deci sovány tejjel. Plusz persze a reggeli kávé, és ha olyan a nap (a számítógép előtt ülve dolgozom, fárasztó agymunkát, nem pedig élvezetes festést), akkor 10 körül még egyet (nem mindig koffeinest). Szóval ez állandó.

A sóskából még maradt holnapra, pedig a vacsora is az volt.

De a lényeg, hogy ma tornáztam is, igaz csak 15 percet, de szabad nekem, viszont igazit. Azt a YT videót vettem elő, amiben nincs ugrálás és nincs földön-fetrengés. De aztán csináltam 10 hasprogramot is, bár szerintem kicsit még korán volt, és egyébként is leghamarabb holnapra terveztem, de valamikor beállítottam a szokáskövetőt, hogy ma már lesz, hát lett. De csak 10, szinte jelképesen. Novemberben ezt is növelni akarom most már rendesen: visszatérni és meghaladni a 25-öt.

Csinálom a napi lomtalanításokat, találtam egy csomó divatgyűrűt még Avonos koromból, amiket soha nem hordtam, mert kicsik, de gyönyörűek (mert soha nem hordtam őket). 10 kiló múlva jók lesznek.

A kedvenc festős melegítőfelsőmnek már fel tudom húzni a cipzárját. Persze nem érdemes, mert két lépés után felgyűrődik a derekamra, de ez is egy fokozat. És reggel egy lyukkal beljebb tudom húzni az övemet. (aztán ebéd után kiendegem megint :P)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr7517968194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása