FogyiFegyelem

Eredmény. Igenis.

2022. október 31. 21:45 - Wailele

Ma is elmaradt a mozgás. Sokat dolgoztam, mert elmaradtam ugyebár a szombati egész-nap-fekvés miatt, pedig délután még teljesen fel voltam pörögve, de estefelére nagyon meleg lett az arcom, nem hiszem, hogy lázas lennék, de igazából semminek nem szabadna az arcomhoz érni, még a hajamnak sem, de hát szemüveg nélkül meg nem tudok rajzolni, festeni, és a gép előtt is szívesebben ülök a szűrős szemüvegben, ha meg kimegyek az udvarra, mondjuk tüzelőért, vagy legalább pár percre levegőzni, akkor meg napszemüveget kötelező használni. Szóval szerintem ezt megérezhette a bőröm. De így bocs, de nem erőltettem, inkább amint lehet. elmegyek aludni.

A mérés jól alakult, és nincs kifogás, normál időben keltem, normál mennyiségű alvás után:

meres12.jpg

Ez bizony - 3,6 kg és - 9 cm. A 66. napon. És most jó darabig nem lesz semmi kizökkentő: nem utazom (nem is mehetek ki a házból nagyon :P ), nem jön hozzám senki, (mármint ittalvós, akit etetni kell), ha pedig kedvem támadna a házhozjövős lehetőségekkel élve fogyásellenes kajákat venni, akkor majd a sminkcuccokra fogok gondolni, amiket vehetek az árából.

És pár nap múlva igenis utolérem magam a munkával, és igenis napról napra gyógyulok, úgyhogy a november a mozgás igenis felfejlesztéséről fog szólni. Igenis. Majd a munkát okosan osztom be. Igenis.

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr3817967480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása