FogyiFegyelem

Fura nap

2022. október 28. 21:38 - Wailele

Fura volt ez a nap azért... Voltam bent Egerszegen, és megcsinálták az arcomat, amitől ébredés óta fel vagyok pörögve, előtte lelkileg, közben és utána meg fizikailag, mert közben fájt, utána meg mindenre figyelni kell. És az is lehet, hogy most három napig nemigen fogok aludni, mert nem szabad ráfeküdni, ami viszont össze fog zavarni, na majd kialakul.

Emellett ebéd után indultam, megvolt a jó kis gombapörkölt, de két pogácsát azért vettem délután, és ott aztán el is vesztettem a fonalat. Szóval fogalmam sincs, hogy mennyit ettem. Talán nem vészes, de kipipálni nem merném a kalóriakeretet...

Viszont a mozgás megvolt rendesen, direkt bekapcsoltam a lépésszámlálót, 8.670 lépés jött össze, mire beléptem a lakásba. Hasprogramot nem csináltam, BIZTOS nem megyek arccal talajközelbe egy pár napig. talán valami székes hasprogramot csinálok , de ma nem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr6217965298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása