FogyiFegyelem

Új motiváció?

2022. október 26. 22:38 - Wailele

Hát kicsit szétesett a mai nap is, eleve amikor elmegyek itthonról, az nekem szinte kihívás, aztán aludni kellett két órát, és aztán kezdtem "dolgozni" úgy értem, beszippant a videózás, de azért legalább tegnaphoz képest sikerült azt elérni, hogy ő legyen a háttér.

Azért azt itt megemlíteném, hogy ez a videózás nem öncélú, és kifejezetten támogatja a fogyi-motivációt.

Mindig érdekelt volna a sminkelés, mint a nőiesség egyik legfőbb attribútuma, de genetikailag vajmi kevéssé alkalmas az arcom erre, és ez mindig elvette a kedvem, ami a korral nem tudott javulni, ha érted, mire... Most viszont egy beavatkozásra készülök, amitől nagyon sokat várok, és így 53 évesen közel jött a lehetőség, hogy sminkeljek. Úgyhogy most nonstop beauty videókat nézek, konkrétan tanulok. 

Márpedig a szépség-érzet és a csinosság-érzet nagyon együtt jár, ha igazi szép sminkeket fogok tudni készíteni, az emeli a kedvemet arra, hogy csinos is legyek. (és fordítva...)

Szóval ma reggel rámerészkedtem a mérlegre, és bizony 87,8 kg-t mutatott. Ez bizony a legkevesebb, amit eddig láttam az augusztus végi kezdés óta. (remélem, jól emlékszem a számra...)

Mindenesetre az előző kilengés után is megállapítható, hogy újabban a "bűnözéseim" nem visszarontják a fogyást, csak lassítják (azaz nem hízok, csak nem fogyok azokban a napokban). Ez azért óriási eredmény. Ahogy a mai nap is. Voltam boltban, és nemtom, írtam-e, hogy mivel ritkán (3-4 hetente) megyek boltba, általában olyankor szoktam venni "valami finomat". Na most eszembe se jutott. Két "Bűnös" dolgot vettem: egy félkilós gyümölcsjoghurtot, és egy liter lájtkólát. Szóval bár eléggé összevissza ettem, azért kereten belül. Edzés megvolt a futkosással-cipekedéssel, és a (még mindig csak) 15 hasprogram. De legalább volt :P

Holnap hivatalos mérés...

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8317963626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása