FogyiFegyelem

Vissza a való életbe :)

2022. október 19. 21:33 - Wailele

Régen írtam, sűrű volt az utolsó pár nap, pedig többet voltam ügyes, mint nem :)

16-án már - és azóta - tartom a keretet, és főtt ételt eszem, sőt elővettem újra a hasprogramot, bár most tartom a 15-öt, és egyelőre jól vagyok ebben.

Az edzést az intenzív lakásfelújítás jelentette, fura is volt tegnap, amikor már nem volt ilyen intenzív a mozgás, csak a lábamon állva maszatolgattam, és rájöttem, hogy ezt már nem lehet edzésként kipipálni :)

Ezért kezdtem el egy 21 napos pilates kihívást. Elméletileg 15 perc naponta (a mai 20 perc volt), és azért kezdtem bele, mert eléggé bemerevedtek az izmaim a falfestések egyhangú mozgásától, a hátam is beállt, szóval úgy gondoltam, jó lesz. Kellemes csalódás, mert minden mozdulatot meg tudok csinálni, és bírom is. Igen, mert legutóbb (amikor hasonló pilates-kihívást csináltam), akkor ez volt, amivel be akartam vezetni a mozgást, most pedig azért nem lehet figyelmen kívül hagyni - amibe nem gondoltam bele, pedig hát basszus - csaknem két hónapja szinte minden nap volt valami edzés! Hiába csak kicsik, de lám-lám, sok kicsi sokra megy...

Ma krumplipürét ettem csak serpenyőben lepirított virslivel (azért még tart a lakásfelújítás, szóval nagy főzésekre nincs időm). De ma volt az utolsó olyan munka, amit nem lehet abbahagyni, minden ezután már inkább takarítás, javítgatás, amit ha csak apránként csinálok, az is rendben lesz.

Holnap mérés. Most kiderül, hogy mennyire úsztam meg azt a négy botrányos napot, azaz megúsztam-e, vagy csak a fáziskésés űzött csúfot belőlem a legutóbb.

Ja, mert nem is írtam: négy napig nem figyeltem oda a kajára, mégis fogytam. Lehet, hogy csak fáziskésés, de lehet, hogy tényleg nem volt nagy baj, mert pont abban a négy napban brutál volt a meló.

Szóval a hétfői:

meres9.jpg

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr6517958182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása