FogyiFegyelem

Hamarosan vége

2022. október 11. 22:39 - Wailele

Nemhivatalos mérés: 88,7. Remélem, megúsztam ennyivel :P, úgy értem, most úgy látszik, szépen visszaáll a súlyom. 

Nem sok erőm van írni megint, ma is hokedliről szoba(azaz fürdő és előszoba)festés volt az edzés, érzem a lábam, a hátam, a karom... Még holnap lesz ilyen, még egyszer az előszoba mennyezet és a fal (lehet, hogy az egy rétegben is elég lesz, viszonylag tiszta a fal és jó fedésű a festék). Aztán még egy nap, amikor a bútorokat húzkodom a másik szobába, de a többi feladat már nem fog edzésnek minősülni - bár még szerintem bő egy hétig lesz lakásrendezés. És akkor előkerül majd a kupac mélyéről a hulahopp karika. Az ugrókötél nem, most egy kicsit megint térdpihentetés lesz.

Jó ég, de jól esik belegondolni, hogy (az előszobai fel-leugrálás után) már csak pár bútort kell szép kellemesen elmaszatolgatni...

Reggel másfélszeres reggeli volt (épp kifogyott a kukoricapehely, nem volt kedvem rakosgatni 3 dekát), így több lett a reggeli kalória, ezért nagy adag zöldséglevest főztem. Ehhez még belefért pirítós 8 deka kenyérből és 2 deka sajtból.

Kicsit éhes vagyok, de nem vészes.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr4317952288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása