FogyiFegyelem

90 alatt. Megint.

2022. október 01. 21:15 - Wailele

Ééééééééés 89,8 kg!!!

Mondjuk nem annyira valós, mert másfél órával tovább aludtam a szokásosnál, és akkor kevesebbet mutat a mérleg, szóval mindig ugyanakkor kell, de nem baj, a hivatalos mérés csak hétfőn lesz, szóval addig még nyugodtan igaziból is lehet 90 alatt :)

Na erre ma a tornát elblicceltem, ma más szokásaimban voltam ügyesebb, de az is eljön, amikor mindenben egyformán leszek ügyes. Viszont "büntetésből" ma 25-re vittem fel a hasprogramot, basszus csak 3-mal több, mint tegnap, de majd belepusztultam. Pfff. Viszont ha úgy nézem, hogy 12-vel kezdtem, és ez meg már majdnem fél perc plank, akkor meg majdnem büszke vagyok magamra :)

Ma paprikás krumplit akartam főzni virslivel, de megint elcsúszott a reggeli, és akkor megint a 15 deka párnácska volt  (MINDJÁRT ELFOGY VÉGRE!!!), és úgy döntöttem, inkább főzök egy nagy fazék zöldséglevest, az kompenzál. További büszkeség, hogy kettőkor jutott eszembe, hogy éhes vagyok, és még főzni kell, és erősen kísértett, hogy akkor már elpusztítom azt a 10 deka párnácskát, hogy ne hergeljen már, de nem. Inkább megvártam, míg megfő a leves, (párnácska holnap reggelire), és véletlenül a vajgaluskából kifelejtettem a vajat, szóval még könnyebb lett a kajám :P

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr1817944740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása