FogyiFegyelem

Szeptember végén

2022. szeptember 30. 21:55 - Wailele

Jó kis nap volt a mai. Spenót volt és főtt krumpli és tükörtojás, és bár elmaradt a reggeli (sürgős postázás volt), és amikor végre hozzájutottam az evéshez, már olyan éhes voltam, hogy 15 deka gabonapehely-párnácskát ettem meg, este fokhagymás-tejfölös főtt krumpli volt a vacsora, így azzal kompenzáltam.

A 15 perces edzés gyanánt ugróköteleztem. Neeeeem, nem tudok egyhuzamban 15 percet ugrókötelezni, csak 7 48-as kört csináltam, pár perces pihenőközökkel. Nekikezdtem a nyolcadiknak, de az már nem ment.És ma volt hasprogram is, 22 (cipőben), két nap szünet után.

És ennyi.

Minden okom megvan, hogy reménykedjek: holnap végre újra elhagyom a kilencvenest... :P

Egyébként a hónap végére 66,36 %-ban teljesítettem a fogyás-feltételeket. Ez 9 %-kal több, mint a múlt hónapban, ami igazából csak 5 nap volt. Szóval ilyen szempontból elégedett vagyok, hiszen 5 napig könnyű (lehetett volna), de 30 napig ennyit elérni, az sokkal többet ér. Remélem, tudom növelni októberben.

 

Szólj hozzá!
Címkék: ugrókötél

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr817944158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása