FogyiFegyelem

Lassú lépésben?

2022. szeptember 29. 21:24 - Wailele

Na megvolt a hivatalos mérés.

meres6.jpg

Még mindig nem tetszik, de legalább valami elindult. Az érdekes az, hogy súlyban több vagyok, mint mikor elmentem itthonról elrontani a dolgokat, de a centik az előző 89.4 kg-hoz tartozóhoz hasonlítanak a legjobban. És tudod mit? Ha mostantól havonta csak, de minden hónapban 70 dekát fogynék (ennyi jött össze végül), akkor is haladok, és akkor is megfordult a tendencia.

Spenótot ettem és főtt krumplit meg tükörtojást, desszertnek fél marék gabonapehely-párnácskát, vacsorára kis fokhagymás-tejfölös pirítóst.

Az edzés nagy séta volt. Fájdogál a fejem mostanában, és nem tudom, hogy a front miatt (bár évek óta nem voltam érzékeny rá), vagy nagyban történik bennem a méregtelenítés (minden oka megvolna rá), vagy mert keveset ittam mostanában (szerintem nem, de mittomén, a testem mit gondol), vagy mert keveset voltam levegőn. Úgyhogy sétáltam egy nagyot. Nem is séta volt ez, hanem gyaloglás. Szóval minden szempontból komoly edzésnek számított.

  • fáztam, ezért jó gyorsan mentem végig, hogy kimelegedjek.
  • rengeteg volt a hatalmas tócsa (földút), úgyhogy cikk-cakkban kellett menni. Elvittem a lépésszámlálót, hogy megnézzem, a km mennyi lépés, de lehet nem releváns a végeredmény :P . Végülis 5.378 lépés jött össze.
  • Mindenütt mély sárban mentem, csúszkáltam, úgyhogy a combom összes izmát éreztem körben, meg a vádlimat is.

Szóval a félórás edzés megvolt vagy másfélszer ma :D

Ja, és ugróköteleztem is, 3 x 48-at. Üzenem azoknak a mű-ugrókötél-utánzat gyártóknak, hogy lófülét se ér a találmányuk.

kamu.jpg

Ezt akkor tudod, amikor kettőt se tudsz ugrani, ha nem emeled fel rendesen a lábad. Szóval minden ugrást rendesen meg kell csinálni, különben elakadsz. És ezt nem veszed észre, hogy lógatod a lábad, meg kamuból ugrálsz, ha csak egy botot pörgetsz a kezedben....

Nézegetem a shuffle-dance-t. Le is szedtem pár oktatóvideót. Nagyon pörgős, és nagyon ugrálós, szóval nagyon lehet mérni rajta a haladást és fejlődést. Nem az a célom, hogy megtanuljam jól művelni ezt a táncot, nem is tetszik annyira, de remek eszköz a "szórakoztató" edzéshez, már amikor majd nem akad össze a lábam három mozdulat után. Ja, pont mint az ugrálókötél, klasszul kiegészítik egymást.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr4917943620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása