FogyiFegyelem

Pihehőnap

2022. szeptember 28. 20:34 - Wailele

Kicsit k...tam ma. (Nem csak a fogyiban, minden egyéb fejlesztendő szokásomat és a munkát is hanyagoltam kicsit, kell néha egy-egy szünnap.) Úgyhogy se torna, se hasprogram. És attól tartok, a hulahopp karika is hanyagolva lesz tavaszig: azzal nem számoltam, hogy vastagon-pulcsiba öltözve Á, semmi gond, most, hogy írtam, kipróbáltam, és kiderült, hogy pulcsiban is működik, csak kibújni nehezebb belőle. Viszont az ugrókötelezés meg lehet, hogy pont gyakrabban-egyszerűbben megy majd télen, mert szeretek cipőben lenni itthon (FlyLady), és akkor már rendes edzőcipőt hordok majd, és abban biztonságban vannak a térdeim. Főleg, hogy egyre könnyebb leszek. (Ebben van egy kis cinizmus, mert bár az agyammal TUDOM, hogy természetesen le fogok fogyni, hiszen mindent tartok, amit kell, csak éppen most a mérleg nem annyira azt mutatja, és na :P )

Ami a legfontosabb, az evés, abban a kalóriát tartottam, a minőséget nem :P . Töltött gabonapehely párnácskákat ettem, 20 dekát, ami azért gáz, mert gyakorlatilag az egész kalóriakeretem fele (meg egy kicsit több, ha a tejet is számoljuk, márpedig ugye számoljuk...), cserébe csomó almát ettem, meg kétszer is műlevest.

Holnap spenót lesz, az megint okos kaja. Igazából kellett a hely a fagyasztóban, mert be kellett tenni a kenyeret, szinte az egész kiló megmaradt, de pénteken vettem, most már nem maradhatott kint.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr8717942792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása