FogyiFegyelem

Az első rendes edzés

2022. szeptember 17. 21:46 - Wailele

Úgy értem, nem mozgás, meg "csináljunk valamit 15 percig", hanem elővettem a Yourself Fitness programot, és megcsináltam egy félórás edzést. Ez azért nagy szó, mert eddig mindig (évek óta) csak a 15 percesekig jutottam. Azért még nem mertem "komolyabb" területbe fogni, csináltam egy nyújtást, de annyi volt a bevezető melegítés (kardió, stepp-pad), ami máskor az egész napi mozgásom, szóval rendben van. Meg csomó hasizom gyakorlat volt, úgyhogy a hasprogram is kipipálva vele. És hatékony is volt, mert a végén nem csak a körmeim értek le a földre az utolsó mozdulatnál, mint eddig, hanem az ujjhegyeim is. :P 

Egyébként ma először éreztem azt, hogy mintha kicsit jobban lenne derekam. Szerencsés vagyok, homokóra alkatom van, de van az a súlytöbblet, aminél már ez se sokat számít. De mintha ez is változna. 

A másik változás egyelőre nem pozitív, olyan, mintha a hasam felpuhult volna, mintha egy tömött nagy liszteszsákból leeresztettek volna egy jó adagot. A zsák ugyanakkora maradt, csak kicsit szétfolyik. Ja, lehet ettől érzem a derekam, mert onnan a cucc leereszkedett. Azaz jobban lóg a hasam, mint eddig. Hát remélem, ezen majd azért változtat a hulahopp karika például. És lehet, hogy el kellene kezdenem kenni is a hasbőrömet valami feszesítő krémmel. Abban nem hiszek, hogy ettől fogyna bárki is (hiába ígérnek centiket, ne dőlj be), de arra tényleg jobbak az átlagos testápolónál, hogy kicsit összerántják a megnyúlt bőrt. Legalábbis a 40-es bőrömnek segített. Meglátjuk, mit kezd az 50 pluszossal...

A vízivás nagyon sokat számít a fogyásnál, de azt nem figyelem külön. Minden reggel fél liter meleg citromos vízzel indítok. Majdnem minden kávém mellé készül egy 3 decis bögre tea is (a vízforralóba minimum fél liter víz kell, a kávé meg másfél deci. nem fogom elpocsékolni, sokkal ésszerűbb egy finom teát csinálni belőle...) Szerintem ezzel együtt nagyjából rendben vagyok.

Ma nem ettem meg a teljes keretet, csak olyan 1.600 körül. Zöldborsó főzelék volt az ebéd tegnapról, még 3 tükörtojást is sütöttem mellé (2 g olajjal). Délután édességet kívántam, csináltam pudingot, és akartam még egy kamulevest, de most jutottam oda, hogy megcsináljam, fél tízkor meg már minek, mikor már a mosogató-fényesítés jön, a villám kezd el megint maszatolni a konyhában. 

Nem baj, a jövő hét úgyis necces lesz. Sokat gondolkodtam, mi legyen. Pillanatnyilag úgy gondolom, hogy nem fogok mérni meg agyalni, csak arra igyekszem figyelni, hogy egészséges mértékben egyek. Tehát nincs tiltott étel, és nem hiszem,hogy mérni fogok. Egyedül FALNI tilos. Utána hazajövök (pénteken vagy vasárnap), utána karácsonyig semmi "veszélyes" nem lesz, talán egyszer eljön a fiam, de az csak talán, ha igen, akkor is csak 2-3 nap.

És írni muszáj lesz minden nap. Hogy legyen kis kontroll. Talán segít.

Holnap nincs hivatalos mérés, de mivel sem hétfőn, sem csütörtökön nem leszek mérleg közelben, talán mérek egyet. Ha nem jut eszembe, akkor csak centiket fogok mérni hétfőn és csütörtökön.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyifegyelem.blog.hu/api/trackback/id/tr3417933803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása